Audit Lingvistic

Felul in care vorbesc angajatii dvs limba germana afecteaza in mod direct performantele lor in cadrul companiei, indiferent in ce departament activeaza. Fie ca este vorba despre marketing, contabilitate, vanzari, servicii de call center sau simpla corespondenta de afaceri, pentru a obtine o performanta adecvata, calitatea comunicarii in limba germana este esentiala.

 In urma unui audit condus in mod profesionist, compania afla cu exactitate situatia „din teren” si poate estima necesarul real de training al angajatilor. Identificarea exacta, completa si profesionista a nivelului de germana al angajatilor permite Resurselor Umane o planificare optima a procesului de training, atat din punct de vedere financiar cat si calendaristic.

Pentru companiile care doresc  sa stie cu exactitate nivelul real de cunostinte de limba germana al angajatilor, IES pune la dispozitie un sistem performant de auditare a acestora pentru limba germana. Auditul de limba germana evalueaza competentele lingvistice ale candidatilor, identificand cu precizie nivelul la care acestia se afla si presupune o examinare completa a candidatilor, prin intermediul a 2 probe:

1. TESTARE SCRISA a notiunilor teoretice;
2. INTERVIU INDIVIDUAL CU FIECARE CANDIDAT, pentru a identifica fluenta, capacitatea de intelegere si de reactie, corectitudinea vorbirii si accentul;


Rezultatul final al auditului lingvistic este detaliat in cadrul unui raport individual complet care descrie abilitatile candidatilor, identifica punctele slabe si tari ale acestora in comunicarea in limba germana si sugereaza, atunci cand este cazul, modalitati de imbunatatire (tipuri de cursuri utile, manuale, metoda de abordare).

De ce este util un audit de LIMBA GERMANA

Veti sti cu exactitate la ce nivel vorbesc angajatii dvs limba germana si vom putea estima impreuna daca nivelul acestora corespunde sau nu standardelor de performanta ale companiei. Astfel, dupa realizarea auditului si analizarea rezultatelor, puteti planifica si estima in mod real ce cursuri, pe ce durata si cu ce specific trebuie sa urmeze angajatii dvs pentru a fi mai eficienti si a nu-si sabota activitatea profesionala din cauza exprimarii incorecte sau deficitare.